reklama

Úúúú...

:-*

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Prvý deň.

limelight, 11.5.2008 18:12:59:
zuzkaaaaaaa, na teba cakaaaam

zuzan-ee, 18:13:19:
ahooooj

limelight, 18:13:29:
prijala som ducha sveteho:):):) teda jeho dary

zuzan-ee, 18:13:50:
birmovka? :)

limelight, 18:14:00:
jj:):) bolo to super... som taka ocistenaa

limeligh, 18:18:21:
ale smutne je ze........ja si teraz sice poviem ze..chcela by som sa zmenit k lepsiemu a vsetko tak.... ale zajtra na to mozno zabudnem...

zuzan-ee, 18:20:20:
mavas take pocity ze ked vecer zaspavas, povies si ze ako zmenis svet, ze od zajtra budes robit vsetko preto, aby si to tu zachranila? budes bojovat za spravodlivost, za dobro, za lasku, a lasku, spravodlivost a dobro aj rozdavat dalej, a chces cely svet zmenit... k lepsiemu? a rano sa zobudis.. vonku prsi... a tebe sa nic z toho nechce?

limelight, 18:21:01:
presne........ vies a vecer si hovorim... ze to nieje take tazke.....a nic mi to nevezme..ked budem robit dobre skutky... a potom jaksi...

zuzan-ee, 18:22:50:
presne... naplanujem si vecer vsetko, co urobim, co treba urobit, pocujem v hlave svoj nadseny hlas ako chysta plany a verbuje ostatnych ludi, ako vsetko... bude dobre... :) a rano...

limelight, 18:25:08:
no..tak presne....... ale vecer je vzdy vsetko ine...

limelight, 18:25:19:
teda..ono je to to iste... len my to berieme akosi inak... viac dokazem snivat... sice niekedy sa da aj cez den snivat:)

zuzan-ee, 18:26:31:
ale vacsinou, vecer mam na nejake veci iny pohlad... vzdy si poviem na nieco ze "to spravim a tak..." a potom pride rano, a mne to nepride ako najuzastnejsi napad... a dokonca zistim ze je hlupy a tak...

limelight, 18:27:08:
no... to sa mi tiez stava... neviem... vela veci by som chcela spravit inak... a vela veci povedat niektorym ludom a tak... ale potom... ked sa preberem rano... do tej reality.

zuzan-ee, 18:29:12:
presne... a niekedy sa mi to stava aj cez den...

limelight, 18:29:29:
aj mne... a uz si niekedy poviem ze niekomu nieco poviem.. a potom ked ho stretnem... a vsetci ti ludia okolo.

zuzan-ee, 18:31:12:
presne... poviem si... ze konecne... sa proste s niekym porozpravam po dlhom case, ze uz dost bolo ignoracie... a potom pridem uvidim cely ten svet ktory zije a vykaslem sa na to....

limelight, 18:33:33:
presne presne...

zuzan-ee, 18:34:03:
a teraz.... neviem co je spravne

limelight, 18:37:03:
akoze...ci vecerne myslienky prevedenie ich? alebo triezve rano...

zuzan-ee, 18:37:38:
ci celkovo... robit to, na co myslis ked snivas, alebo to ked prides do cistej reality?

zuzan-ee, 18:39:51:
asi spravit to, na co myslis ked snivas

zuzan-ee, 18:39:57:
"snivas"... lebo vtedy... ako keby nehovoril tvoj tak celkom rozum, ale... neviem, podvedomie, nieco take co bezne nepouzivas...

limelight, 18:41:52:
asi ano... aj ked ked..

zuzan-ee, 18:42:06:
ked... :(

limelight, 18:42:10:
keby robim to co citim a myslim ze je spravne....neviem

zuzan-ee, 18:42:18:
asi ano... neviem...

limelight, 18:42:56:
ani ja... je to take...ze keby nesudim rozumom...ze poviem vzdy vo chvili co si myslim a tak...

zuzan-ee, 18:43:14:
a skus si predstavit...ze... zajtra mozes zomriet.

limelight, 18:43:53:
mozem..... co ked sa nikto nikdy nieco nedozvie...

zuzan-ee, 18:44:15:
nespravila by si niektore veci?

limelight, 18:44:42:
skus zajtra vsetko povedat ludom

zuzan-ee, 18:44:50:
ako taka dohoda?

limelight, 18:44:52:
moznoo nas to odlahcii

zuzan-ee, 18:44:55:
OD DNES do zajtra

limelight, 18:44:58:
no skusme to

zuzan-ee, 18:45:03:
robit tak, ako by sme zajtra zomreli? zacat teraz?

limelight, 18:47:18:
povedat ludom vsetko

zuzan-ee, 18:47:20:
dohodnute

zuzan-ee, 18:47:27:
od te raz?

zuzan-ee, 18:47:36:
OD TE RAZ

zuzan-ee, 18:47:44:
lenka musim ti nieco povedat

limelight, 18:48:22:
no povedz

zuzan-ee, 18:48:37:
mam ta rada :D

limelight, 18:49:07:
aj ja ti musim nieco povedat... nie je to moc originalne... ale...tiez ta mam rada

zuzan-ee, 18:51:49:
som rada ze to vies lenka :) ideme dalej :D s pravdou... :)

limelight, 22:12:58:
no idem ja uz... ahoj teda

zuzan-ee, 22:13:36:
ahoj... :( a nezabudni na dohodu...

Změny stavu: se odhlásil/a.

Ďalší deň.

zuzan-ee, 12.5.2008 19:54:50:
ahoj :)

limelight, 19:54:57:
ahoj... povedala si vsetko?ja nie..cakam este na niektorych ludi

zuzan-ee, 19:55:16:
a co ides hovorit?

limelight, 19:55:22:
ze ich mam rada:D

zuzan-ee, 19:58:19:
ale, ides to hovorit tak ze: "kebyze zajtra zomriem, chcem, aby si vedel/a... ze... a pod?"

zuzan-ee, 19:59:40:
a ked... hovoris, ze mas niekoho rada, pises ze: "mam ta rada" alebo niekedy... aj "lubim ta"?

limelight, 20:11:34:
mam ta rada... lebo lubim ta sa neodvazim....

zuzan-ee, 20:14:05:
ja to niekedy hovorim,.. lebo neviem... take "mam ta rad" vies... to je take, ze sa to pouziva casto a viac.menej straca svoje caro a tak... a ked je niekto pre mna vynimocne specialny, ze naozaj velmi velmi dobry kamarat... tak uz som hovorila aj "lubim ta" ... lebo... mam ta rada... mi prislo...ako strasne "maly" pojem na vyjadrenie toho, co pre mna znamena... ;)

limelight, 20:17:13:
mas pravdu... mne to pride zrazu take... mam ta rad... rad mozes mat velmi vela ludi...

zuzan-ee, 20:18:31:
presne... a ked niekomu povies ze ho lubis...

limelight, 20:19:18:
skusim to....

zuzan-ee, 20:19:50:
skus, niekomu koho si naozaj vazis :)

limelight, 20:22:29:
...zuzka.......teraz je to take povedat..nie prilis asi prekvapujuce...ale ...LUBIM TA.....:'(

zuzan-ee, 20:22:59:
ja uz som vcera rozmyslala... co povedat... ...ale aj ja lubim teba

limelight, 20:25:15:
nechcela by som stratit to co mam... zrazu si to viacej vazim

zuzan-ee, 20:27:30:
ani ja nechcem stratit co mam... vies co je uplne jeden z najkrajsich pocitov? ked... aj ked sa ti nedari... vies ze mas ludi... ktory pri tebe budu stat, ci sa budes dobre ucit... ci budes vediet hrat voleyball... ci udrzis rytmus... ci cokolvek... budu s tebou stale... s tebou, takym aky si...

limelight, 20:28:41:
vazne krasne

zuzan-ee, 20:45:37:
ja uplne... dakujem za vsetko co mozem mat... je krasne mat priatelov :)

limelight, 20:50:02:
nepopisatelnee:):)

zuzan-ee, 20:51:04:
ziadne geosa.. nic nie je tak dolezite :) oni ta budu mat rad, ci mas stvorky, ci mas akekolvek chyby... :)

limelight, 20:53:12:
presne to si hovorim... zuzkaaa...

limelight, 20:57:08:
SOM STASTIEEEEEEEEE

zuzan-ee, 20:57:42:
uprimne radostne :)

limelight, 20:58:07:
moje srdce ...(keby to nieje sedkoramozgova)tak by plesalo

zuzan-ee, 21:00:58:
ako plesa srdce?

limelight, 21:06:08:
neviem, ale hovori sa to... ked si neskutocne stastna...

zuzan-ee, 21:07:18:
plesa mi srdce

limelight, 21:10:33:
teraz mam pocit ze mozno vieme opet viac..

zuzan-ee, 21:11:27:
dnes som sa nieco viac naucila... aj celkovo... z toho ze by som mala zomriet zajtra... ja asi tak budem zit naozaj stale....

limelight, 21:12:34:
asi aj ja... dnes som proste ze neklamala... ani v malickostiach... uz ked som chcela nieco povedat, zastavila som sa a povedala som pravdu...

zuzan-ee, 21:13:12:
malo to zmysel..… vela veci sa vyriesilo

limelight, 21:17:45:
no asi pojdem....a som.......SOM ŠŤASTIE:)

zuzan-ee, 21:18:09:
takto sa ma zit...Zit akoby si mal zomriet zajtra...

limelight, 21:31:40:
idem.... ahoj...

limelight, 21:33:06:
Změny stavu: se odhlásil/a.

Ďalší deň.

limelight, 20:55:46:
svet je krasny... a dnes.....proste....aj obycajne veci na ktore sa pozeram 15rokov boli dnes vynimocne krasne...napriklad.. obycajny pohlad z balkona.... dnes som si uvedomila ake je to krasne..vies byvame uplne hore na7mom poschodii a je to vyhlad ako z veže:D

zuzan-ee, 20:58:48:
ja som sa dnes pozerala na starych ludi... a proste taky pan v hnedom saku, biela kosela, nohavice mal vytiahnute az po bradu pomaly, a boli mu kratke... a trcali mu biele ponozky... a to bolo super, ja som sa nesmiala na tom, co mal oblecene, to co mal oblecene bolo uplne bezchybne, a nic ine co by mohol mat nebolo lepsie... proste som mala taky uzastny pocit z toho...

limelight, 20:59:20:
je to krasne, ked zrazu pozeras na svet inak... nerozmyslat len nad tym ze niekto des nieco trapne spravil,alebo co bude na veceru alebo ako niekoho neznasas....alebo kto koho ohovaral...povzniest sa a.... letiet.... zazit krasny den... aj obycajny den moze byt jeden veelikansky zazitok...


zuzan-ee, 21:01:33:
aj takyto vskutku nepekny den... ale ked sa mi vo vlaku prihovorila babka, a ked bola prekvapena ked som jej zazelala pekny den a venovala usmev... bolo to krasne... ked som pozerala na tych vsetkych starych ludi... ako prechadzali okolo stanku... bolo to take kuzelne... vidiet maleho chlapceka ktory bezi popri vlaku... vidiet aky je stastny...vidiet sportovcov... v skutku... vsetkych.

limelight, 21:02:11:
je to krasne... ze sme spolu objavili to kuzlo sveta :):)

zuzan-ee, 21:02:58:
a inak... ja budem zit akoby mam zajtra zomriet

limelight, 21:03:16:
niekedy rozmyslam ze ked pozorujem ludi..aj starych..ze.....aky mali zivot...co zazili......co idu robit a tak....ako rozmyslaju ... a este vies co skusim? kazdy den spravit pekny aj ostatnym......

zuzan-ee, 21:04:49:
to je jasne... a stary ludia su uplne super podla mna... mozno niekto tvrdi ze nema rad svoju babku... ale proste ja ich mam rada vsetkych...

zuzan-ee, 21:05:04:
a inak...podla mna, na to na co sme prisli, musi prost kazdy spontanne... lebo vies... nemozes im dat navod...teda mozes... ale potom... to nebude take

limelight, 21:05:43:
presne... vies a ked som dnes a vcera hovorila ludom ze ich mam rada... a ake je vsetko krasne... moc nechapali... tak cakam kym zistia:)

zuzan-ee, 21:06:42:
myslim ze kazdy to musi objavit sam

zuzan-ee, 21:08:49:
ale proste ked mi teraz niekto pise... ako ho nieco trapi... Tak mi to pride take... ze "nieco nevie" a keby to vedel ze by ho to netrapilo... a tak... taky zvlastny pocit

limelight, 21:09:26:
my ....v istom zmysle teraz uz vieme viac..

zuzan-ee, 21:09:39:
este viac ako predtym...

limelight, 21:11:33:
vies co by som chcela nikedy? tvorit hudbu....len tak

zuzan-ee, 21:11:53:
ja tiez, vzdy som to chcela

limelight, 21:12:19:
len ja jaksi ani na nic neviem hrat:D

zuzan-ee, 21:12:39:
casom :D pekne je... ze chces vobec

limelight, 21:12:53:
vies ze..........ciitit rytmus priamo v sebe a srdce ti bije do rytmu..............a popritom plynie nejaka melodia... podla nalady... hudba je jeden z divov sveta podla mna

limelight, 21:14:01:
neopisatelne

limelight, 21:14:33:
nekonecnee

zuzan-ee, 21:15:21:
ked mi ucitel bicich hovoril... proste... ze aj ked hras presne uplne ako metronom, ze tomu niekedy nieco chyba... a potom mi to vysvetloval... a jeho slova si zapamatam asi navzdy... Hovoril nieco take... ze... by si to mal brat tak ako (bude to zniet ako z reklamy na Nike) ze.."toto je tvoja jazda... ty to udavas vsetko, nenechaj sa nicim ovplyvnovat, proste hrat ako citis...Aby to bolo z teba citit, ze si si kazdym uderom uplne ista, ze to tak ma byt..."

zuzan-ee, 21:16:55:
...ale ako to vysvetloval... a vsetko... to bolo super. ten pocit si zapamatam asi navzdy...


limelight, 21:17:49:
hudba :) aka je neskutocne uzasna

limelight, 21:18:08:
no mna uz vyhadzuje brat... tak idem ahoj:)

zuzan-ee, 21:18:22:
tak pekny vecer... ;)

Změny stavu: se odhlásil/a.

Ja Vám dám návod. Skúste žiť tak, akoby ste mali zomrieť zajtra. Prídete na to.



Zuzana Kostelanská

Zuzana Kostelanská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

infantilno progresívna mládež(nfntln sct) Zoznam autorových rubrík:  Z mosta doprosta...PokusyFotografiePoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu