reklama

Hra na lásku

Včera som si sadla k bloku a napísala som toto. Pokus o báseň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kráčam po tichej dvojprúdovke,
sem-tam niekto za mnou ide.
Pozriem sa však vedľa seba,
niektomi tam stále chýba...
Možno ho už poznám,
isto ho však poznať chcem.
A možno,možno to už viem...
Si to ty?Čo ma dobiehaš?
Čo moje srdce občas nevedomky si požičiaš?
Ty však nevieš,že ruku podať ti chcem...
Ale ako to urobiť?
Keď ty len ideš a vpred hľadíš...
To,že ruku ti podávam,
to nevidíš...
Chcela by som zarevať,
chcela by som na plné hrdlo zakričať.
Nech sa obzrieš a uvidíš ma,
hra na náznaky už nebaví ma...
A možno to nie sú náznaky,
možno len ja to tak vidím.
Zabudnúť na to,to asi musím.
Nekaziť si pekný vzťah,
ktorý ešte krásnejším by sa mohol stať.
Ja však mlčím,ústa mám zalepené,
čakám na to,čo sa stane.
Možno to nie si ty,možno je to niekto iný.
Počkám,ževraj čas hojí všetky rany.
Idem ďalej,oči otvorené.
A moje srdce pre pravého pripravené...
Možno si to ty.
A možno nie.
To nie je len na mne.
A ak si to ty,
tak už ma prosím ťa neštvi.
Hra na náznaky ma už nebaví.
Poďme sa hrať na lásku.

Zuzana Kostelanská

Zuzana Kostelanská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

infantilno progresívna mládež(nfntln sct) Zoznam autorových rubrík:  Z mosta doprosta...PokusyFotografiePoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu