reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kostelanská

Zuzana Kostelanská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

infantilno progresívna mládež(nfntln sct) Zoznam autorových rubrík:  Z mosta doprosta...PokusyFotografiePoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Poviedky

Malá Ela

Zuzana Kostelanská

Malá Ela

,,Chcem zomrieť..., povedala mi dnes. Prekvapene som na ňu pozrela. Chytila som ju za ruku. Cítila som jej teplo.,,Už sa mi nechce žiť, pokračovala.,,Ale prečo? Prečo sa ti nechce žiť? Pokúšala som sa zistiť čo najviac.,,Nepoznáš nejaký spôsob, ako sa dá zabiť, prosím ťa? Nevnímala ma.,,Chcem zomrieť... Pozrela sa na mňa. Ja som pozerala na ňu. Rozhodnosť v tej jej malých a neskúsených očkách ma zarážala.,,Poď. Pôjdeme na čaj.

  • 15. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu